34,80 zł 31,90 zł
1,70 zł 1,50 zł
szt.
Promocje
KAMYCZKI KAMIENIE DROBNE (3-8mm)
KAMYCZKI KAMIENIE DROBNE (3-8mm)
2,19 zł 1,99 zł
szt.
MATA z TRAWKĄ Elektrostatyczną-LEŚNA 10x10
MATA z TRAWKĄ Elektrostatyczną-LEŚNA 10x10
2,09 zł 1,99 zł
szt.
MATA z TRAWKĄ Elektrostatyczną-Z Kwiatami 10x10
MATA z TRAWKĄ Elektrostatyczną-Z Kwiatami 10x10
2,09 zł 1,99 zł
szt.
DRZEWKO modelarskie IGLASTE choinka BASIC- 6cm
DRZEWKO modelarskie IGLASTE choinka BASIC- 6cm
2,75 zł 2,65 zł
szt.
DRZEWKO modelarskie IGLASTE choinka BASIC- 8cm
DRZEWKO modelarskie IGLASTE choinka BASIC- 8cm
3,50 zł 3,39 zł
szt.
SŁOICZKI POJEMNIKI 5ml - ZESTAW 10szt
SŁOICZKI POJEMNIKI 5ml - ZESTAW 10szt
9,99 zł 7,49 zł
szt.
TRAWKA Elektrostatyczna 5mm z Kamieniami
TRAWKA Elektrostatyczna 5mm z Kamieniami
4,09 zł 3,89 zł
1,70 zł 1,50 zł
34,80 zł 31,90 zł
szt.
Bezpieczne zakupy

Bezpieczne formy płatności

14 dni na zwrot towaru

Rejestrowane transakcje

Opcje przeglądania

Korek to jeden z najbardziej uniwersalnych materiałów używanych w wielu dziedzinach, jak i do tworzenia makiet konkursowych czy architektonicznych. W modelarstwie wykorzystywany jest jako imitacja skał, kamieni czy posadzek. Możliwość pomalowania go na dowolny kolor i plastyczność struktury dają szerokie opcje adaptacji. W ofercie naszego sklepu znajdziesz korek o różnej grubości w wymiarach odpowiednich do zastosowania zarówno przy większych makietach, jak i mniejszych podstawkach.

KOREK Gruby Tafla gr. 10mm KOREK Gruby Tafla gr. 10mm
Cena: 1,90 zł
szt.
zobacz więcej
KOREK Gruby Tafla gr. 20mm KOREK Gruby Tafla gr. 20mm
Cena: 2,99 zł
zobacz więcej
KOREK Tafla gr. 10mm KOREK Tafla gr. 10mm
Cena: 2,99 zł
szt.
zobacz więcej
KOREK Tafla gr. 2mm KOREK Tafla gr. 2mm
Cena: 1,50 zł 1,70 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
KOREK Tafla gr. 4mm KOREK Tafla gr. 4mm
Cena: 1,79 zł
szt.
zobacz więcej

Korek modelarski

Korek to bardzo popularny materiał, nie tylko gdy myślimy o zabezpieczeniu butelki z winem. Tak naprawdę korek ekspandowany jest bardzo często wykorzystywany w profesjonalnym modelarstwie, ze względu na jego uniwersalność oraz bardzo wdzięczne modelowanie. Korek modelarski można spotkać na makietach różnego rodzaju, zarówno historycznych lub deweloperskich.

Wspomniana uniwersalność korka to nie tylko popularne hasło. Tak naprawdę z tego materiału możemy stworzyć praktycznie wszystko, od prostych skał lub kamieni po wystroje wnętrz oraz strukturę budynków lub posadzki od odpowiedniej strukturze drewna. Chłonna powierzchnia korka sprawia, że idealnie nadaje się również do malowania, dzięki czemu możemy mu nadać dowolną barwę.

Praktyczne i wygodne rozwiązanie

Gruby korek to materiał, który cechuje się grubością od 10 mm, nawet do 20 mm i więcej. Ze względu na swoją grubość jest to bardzo wytrzymały materiał w modelarstwie, a plastyczność korka dodaje mu uniwersalności - możemy formować z niego rożne kształty. Taka obróbka materiału w modelarstwie cieszy się popularnością.

Korek modelarski jest łatwy w montażu i można go kleić najpopularniejszymi modelarskimi klejami. Doskonale sprawdza się również w przypadku sklejania korka w kilka warstw, dzięki czemu dowolnie możemy zwiększać jego grubość. Materiał ten może być wykorzystywany w naturalnym odcieni lub barwiony w zależności od potrzeb modelarza.