34,80 zł 31,90 zł
1,70 zł 1,50 zł
szt.
Promocje
KAMYCZKI KAMIENIE DROBNE (3-8mm)
KAMYCZKI KAMIENIE DROBNE (3-8mm)
2,19 zł 1,99 zł
szt.
MATA z TRAWKĄ Elektrostatyczną-LEŚNA 10x10
MATA z TRAWKĄ Elektrostatyczną-LEŚNA 10x10
2,09 zł 1,99 zł
szt.
MATA z TRAWKĄ Elektrostatyczną-Z Kwiatami 10x10
MATA z TRAWKĄ Elektrostatyczną-Z Kwiatami 10x10
2,09 zł 1,99 zł
szt.
DRZEWKO modelarskie IGLASTE choinka BASIC- 6cm
DRZEWKO modelarskie IGLASTE choinka BASIC- 6cm
2,75 zł 2,65 zł
szt.
DRZEWKO modelarskie IGLASTE choinka BASIC- 8cm
DRZEWKO modelarskie IGLASTE choinka BASIC- 8cm
3,50 zł 3,39 zł
szt.
SŁOICZKI POJEMNIKI 5ml - ZESTAW 10szt
SŁOICZKI POJEMNIKI 5ml - ZESTAW 10szt
9,99 zł 7,49 zł
szt.
TRAWKA Elektrostatyczna 5mm z Kamieniami
TRAWKA Elektrostatyczna 5mm z Kamieniami
4,09 zł 3,89 zł
1,70 zł 1,50 zł
34,80 zł 31,90 zł
szt.
Bezpieczne zakupy

Bezpieczne formy płatności

14 dni na zwrot towaru

Rejestrowane transakcje

Opcje przeglądania

Trawka modelarska o wysokości 12mm to najwyższa dostępna na rynku trawka elektrostatyczna. Może imitować wysokie trawy wystające ponad inną roślinność na makiecie lub też sama tworzyć skupiska przy większej skali makiety. Najczęściej używana przy skalach 0 oraz H0.

Trawka elektrostatyczna wysoka

Trawka statyczna to idealne uzupełnienie projektu makiety, podstawki czy modelu. Usypana na podłożu doskonale imituje prawdziwą trawę. Można z niej tworzyć trawniki, boiska, kępy traw czy uzupełniać torowiska. Szeroki wybór kolorów pozwoli na dopasowanie trawki do dowolnej scenerii i każdej pory roku. Dzięki małym opakowaniom naszych produktów trawki można mieszać ze sobą, uzyskując dowolne kombinacje bez konieczności zaopatrywania się w duże ilości towaru. W przypadku jednorazowych projektów czy hobbystycznej pracy takie rozwiązanie sprawdzi się doskonale. Dostosowanie materiału do realnych potrzeb pozwala na oszczędność miejsca i środków finansowych, a także większą różnorodność.

Najwyższa dostępna trawka w ofercie

Wysokość 12mm to odpowiedź na projekty większej skali (głównie 0 i H0), a także w przypadku chęci zróżnicowania terenu. Jest to najwyższa z dostępnych trawek modelarskich na rynku. Można ją aplikować w prosty sposób,używając kleju i sypiąc ją na podłoże. Bardziej zaawansowani modelarze mogą korzystać z elektrosadzarki, która pozwoli na równomierne rozłożenie produktu.