34,80 zł 31,90 zł
1,70 zł 1,50 zł
szt.
Promocje
KAMYCZKI KAMIENIE DROBNE (3-8mm)
KAMYCZKI KAMIENIE DROBNE (3-8mm)
2,19 zł 1,99 zł
szt.
MATA z TRAWKĄ Elektrostatyczną-LEŚNA 10x10
MATA z TRAWKĄ Elektrostatyczną-LEŚNA 10x10
2,09 zł 1,99 zł
szt.
MATA z TRAWKĄ Elektrostatyczną-Z Kwiatami 10x10
MATA z TRAWKĄ Elektrostatyczną-Z Kwiatami 10x10
2,09 zł 1,99 zł
szt.
DRZEWKO modelarskie IGLASTE choinka BASIC- 6cm
DRZEWKO modelarskie IGLASTE choinka BASIC- 6cm
2,75 zł 2,65 zł
szt.
DRZEWKO modelarskie IGLASTE choinka BASIC- 8cm
DRZEWKO modelarskie IGLASTE choinka BASIC- 8cm
3,50 zł 3,39 zł
szt.
SŁOICZKI POJEMNIKI 5ml - ZESTAW 10szt
SŁOICZKI POJEMNIKI 5ml - ZESTAW 10szt
9,99 zł 7,49 zł
szt.
TRAWKA Elektrostatyczna 5mm z Kamieniami
TRAWKA Elektrostatyczna 5mm z Kamieniami
4,09 zł 3,89 zł
1,70 zł 1,50 zł
34,80 zł 31,90 zł
szt.
Bezpieczne zakupy

Bezpieczne formy płatności

14 dni na zwrot towaru

Rejestrowane transakcje

Opcje przeglądania

Trawka elektrostatyczna o wysokości włosia 5mm znajduje zastosowanie w większych skalach modelarskich. Dostępne w wielu kolorach idealnie imitują trawę na wszelkiego rodzaju makietach, dioramach, podstawkach czy winietach. Nadaje się zarówno do ręcznego przyklejenia jak i użycia elektrosadzarki.

Wysoka trawka elektrostatyczna do każdego projektu

Trawka elektrostatyczna 5mm ciszy się duża popularnością wśród modelarzy, a także twórców makiet przemysłowych. Wysokość trawki pozwala na wykorzystanie jej do każdego projektu, wymagającego odwzorowania trawiastego podłoża. Szeroka gama kolorów i odcieni dopasuje scenerię do każdej pory roku, niezależnie czy użyjemy jej do projektu trawnika czy całego boiska. Trawki statyczne doskonale odwzorowują prawdziwą trawę i są produktami wysokiej jakości.

Małe ilości dla większej różnorodności

Trawka z naszej oferty jest gotowa bezpośrednio do użycia. Zaaplikować można ją za pomocą profesjonalnej elektrosadzarki, ale również bez konieczności używania specjalistycznych sprzętów. Wystarczy pokryć podłoże warstwą kleju i usypać trawkę w pożądanym miejscu. Jest ona naelektryzowana i stoi w pionie. Nasze produkty sprzedajemy w małych woreczkach, dzięki temu możesz dopasować ilość potrzebnych elementów do własnych potrzeb i zwiększyć różnorodność. Nawet najmniejsze czy jednorazowe projekty wykonasz w profesjonalny sposób, dzięki naszym materiałom.